.cls-1 { fill: #232426; }

Strategie značky

PevnéPevné základy pro vaši značku

Firmy potřebují branding. Dobře promyšlený a autentický branding může odlišit společnost od konkurence, prodat produkty a služby klientům, pěstovat loajalitu ke značce pro udržení zákazníků a posílit konkurenceschopnost na trhu.

individualita

Ale aby to bylo možné, branding musí vycházet z individuality.

A právě zde přicházíme na řadu my. Jsme brandingová agentura, jejímž cílem je vzít jedinečnost každé firmy, vyzdvihnout ji a nechat ji komunikovat svou hodnotu světu. Právě proto jsou naše digitální brandingové služby navrženy tak, aby předefinovaly vaši značkovou komunikaci, znovu nastolily pozici vaší značky a umístily branding vaší firmy do popředí myslí vašich spotřebitelů.
Dům pro Julii

Celým procesem
spolu s vámi

Víme, že silná značka je nedílnou součástí úspěchu každé firmy. Proto nabízíme řadu služeb zaměřených na strategii značky, které pomohou firmám, ať už velkým nebo malým, projít procesem vytváření silné a zapamatovatelné značky.

Lorem ipsum dolor sit amet sed, adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore ut.

Lorem ipsum dolor sit amet sed, adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore ut.

Proces

Náš proces
strategie značky

1.

Audit značky

Naše podrobné prozkoumání historie, identity a komunikace vaší značky prostřednictvím rozhovorů a diskusí se zainteresovanými stranami. Mapujeme silné stránky, slabiny, příležitosti a hrozby vaší strategie značky a vytváříme platformu pro naše první postřehy a myšlenky.

2.

Workshop strategie značky

Tento workshop, známý také jako Huddle Hack, spojuje náš tým a klíčové zainteresované strany, aby společně prozkoumali postřehy získané z auditu a začali budovat strategické základy. Zajišťujeme, že všechny názory jsou vyslyšeny, myšlenky jsou testovány a výsledný směr je jasný a sladěný.

3.

Profilování značky

Na základě výstupů z Konor workshopu vypracováváme váš plný profil značky na základě 6 oblastí: kategorie, společnost, konkurence, konzumeři, kultura a obsah. Tento profil nám pomáhá identifikovat klíčové zjištění a trendy týkající se vaší značky a sektoru. Dosáhneme tak profilu na kterém lze celou značku postavit.

4.

Pozicování značky

Po schválení profilu definujeme pozici vaší značky, včetně mise, dlouhodobé vize a hodnot, které slouží jako vodítko pro interakci vaší značky s vašimi cílovými skupinami.

5.

Brand canvas

Vytváříme jednoduchý a účinný vizuální nástroj, který na jedné stránce poskytuje jasný a stručný přehled všech prvků vaší stategie značky. Tím zajišťujeme to, že spolu ladí a jsou konzistentní.

Audified
Audified

Principy

Klíčové principy, které vedou k dokonalé strategii značky

Autentičnost

Vaše značka musí vycházet z pravdy o vás, z podstaty toho, kdo jste. Měla by být v souladu s klíčovými hodnotami a charakteristikami, které již pomohly formovat a budovat vaši značku, a tyto hodnoty musí být jasně komunikovány.

Jasnost

Strategie značky by měla být spíše návodem než složitým dokumentem. Čistá, stručná a jednoduchá strategie zajistí, že ji všichni ve vaší organizaci pochopí a budou se jí řídit prostřednictvím přehledných, jasně strukturovaných a srozumitelných značkových pokynů.

Jedinečnost

Stejně jako nejsou dva lidé stejní, neměly by být ani dvě firmy stejné. Máme rádi objevování toho, co vás činí výjimečnými. Zaměřujeme se na to, co vaši značku odlišuje, aby se s ní vaši zákazníci také ztotožnili.

Spolupráce

Úspěch v této fázi je založen na rozvoji silného vztahu, který nám umožní skutečně pochopit vaši firmu. Čím více se do procesu zapojíme na začátku, tím více z něj na konci všichni těžíme.

Přečtěte si, co ostatní říkají o naší práci

Marek Bukal

"Mají zajímavý kreativní tým, který je schopen perfektně reagovat na naše požadavky."

CEO - Netbox

Josef Semler

"Věnovali velké úsilí porozumění naší firmě, historii a podstatě naší značky. Soustředil se na design a komunikační strategii, aby vytvořil spojení mezi zákazníky a naší značkou, které pro ně bude jedinečné a atraktivní."

Marketingový manažer - Audified

Tereza Sojková

"S celým týmem je skvělá domluva, je to parta sympatických lidí. Těšíme se, co přinesou případné další společné roky."

CMO - Bylinky.cz

Petr Lukač

"Na spolupráci jsem nejvíce ocenil flexibilitu při řešení ad hoc požadavků, pozitivní přístup a péči ze strany projekt manažerky Báry Bímové."

Marketingový manažer - ŠKODA Auto

Filip Dokoupil

"Spolupráce s lidmi, kteří pracovali na naši nové firemní identitě, webu, copywritingu a kompletní správě sociálních sítí, byla nad míru našeho očekávání. Hlavně vzhledem k přátelskému přístupu, ochotě a kreativitě. Někdy jsem měl pocit, že jsou součástí našeho týmu a nikoliv externí firmou. Díky za to!"

CVO - ONE3D

Služby

Na co dalšího
se specializujeme

Výběr názvu firmy na základě strategie značky je zásadní krok – a často nejtěžší. Proto tento proces usnadňujeme pomocí ověřeného postupu, abychom vytvořili název, který je smysluplný, unikátní a dokáže podpořit příběh i identitu značky.

Pevný základ, na kterém stojí celá značka. Jasně definuje podstatu a smysl podnikání, stanovuje osobnost značky a formuje vnímání zákazníků.

Vytváření klíčového příběhu, který se prolíná všemi aktivitami. Dobře zpracovaný příběh značky stručně vymezuje problém, který vaše podnikání řeší, a prezentuje ho srozumitelněji.

Základ značky: tvorba robustního vizuálního systému, kde každý detail vychází z velké myšlenky a je pečlivě zpracován. Tady se ze strategické myšlenky stává kreativní celek.

Nástroj, který přináší jasnost a jistotu tím, že zajišťuje konzistenci všech marketingových a komunikačních materiálů s vizuální a verbální identitou značky.

Vytvoření silné značky je pouze první krok k úspěchu. Důležité je značku správně uvést na trh, udržovat, spravovat a rozvíjet, aby zůstala relevantní a uspěla. Jsme tu, abychom vám pomohli na každém kroku této cesty.