.cls-1 { fill: #232426; }

Brand manuál

Návod ke konzistentníkonzistentní značce

Naše brand manuál zajistí, že všechny vaše marketingové a komunikační materiály budou přesně odrážet identitu a poslání vaší značky. Pomohou odstranit nejasnosti a sjednotit tým i partnery.

Co je to brand manuál?

Brand manuál funguje jako návod, který stanovuje, jak má být vaše značka prezentována. Ať už jde o interní tým nebo externí spolupracovníky, tyto pokyny zajišťují, že je značka vždy konzistentní a její jedinečný charakter je správně komunikován – vizuálně i obsahově. Pravidla značky nejsou jen o estetice, ale především o tom, aby vaše značka vynikla v každé situaci, kde se objeví.
ŠKODA Auto

Úspěch

Kdy je brand manuál
úspěšný?

1.

Definování značky

Společně s vámi jasně stanovíme unikátní prodejní body vaší značky, její poslání, vizi a hodnoty. Postaráme se, aby tyto prvky byly efektivně komunikovány při každé interakci.

2.

Logo manuál

Logo je často první věc, kterou si lidé na vaší značce všimnou. Zajistíme, aby bylo používáno jednotně a správně, tak aby vždy vytvářelo ten správný dojem.

3.

Šablony web designu

Vaše online prezence by měla odrážet identitu značky stejně jako offline. Poskytujeme návrh webové šablony, který zajistí konzistenci vaší značky na všech digitálních platformách.

4.

Tonalita značky

Hlas vaší značky je způsob, jakým komunikuje se světem. Pomůžeme vám jej definovat tak, aby byl konzistentní, ať už mluvíte se zákazníky na sociálních sítích nebo prezentujete na poradě.

5.

Slovník

Tvoříme slovník, který definuje klíčové termíny. Abychom zajistili, že vše bude znít jednotně a uceleně.

Získejte nové pravidla značky na míru. Kontaktujte nás ještě dnes.

VŠE SUM
VŠE SUM

Saigon

Náš komplexní přístup

Věříme v individuální přístup. Nepředáme vám jen šablonu a nepošleme vás o dům dál. Spolupracujeme s vámi na vytvoření brand manuálu, který budoe skutečně odrážet vaši jedinečnou vizuální i verbální identitu. Náš proces je důkladný a založený na spolupráci, aby manuál vaší značky byl nezaměnitelný.

Do morku kosti

Začínáme detailním průzkumem samotného jádra vaší značky. Tato fáze je zaměřena na odhalení příběhů, hodnot a vizí, které vás definují. Zkoumáme, čím se vaše značka odlišuje a jak chcete být vnímáni světem. Tento základ je klíčem pro tvorbu manuálu, který odpovídá vaší značce.

Vyladění strategie a příběhu

Jakmile máme jasno ve vaší značkové DNA, pracujeme na doladění základních pilířů vaší identity. Definujeme klíčové prvky jako logo, typografii, barevnou paletu a tón komunikace. Tento krok zajišťuje, že všechny prvky budou autentické.

Vytvoření identity značky

V další fázi přivedeme vaši značkovou identitu k životu pomocí pečlivého designu. Tato fáze kombinuje kreativitu se strategií, aby vznikl dokument jako brand manuál, který je komplexní a praktický. Zakládáme si na detailu, aby vizuální a verbální identita vaší značky byla konzistentní na všech komunikačních kanálech.

Vše otiskneme do brand manuálu

Nakonec vám představíme novou příručku – komplexní brand manuál vaší značky. Nejen, že vám ho předáme, ale také vás zaškolíme jak jej používat. Zajistíme, že budete schopni všechny prvky efektivně aplikovat. Jak se vaše značka bude vyvíjet, budeme k dispozici, abychom pravidla aktualizovali a udrželi je v souladu s vaší identitou.

Principy

Klíčové principy, které vedou k dokonalému brand manuálu

Konzistence

Brand manuál by měl zajistit konzistenci napříč všemi kontaktními body. Vaše značka by měla být prezentována jednotně.

Dostupnost

Brand manuál musí být snadno přístupný pro všechny, kdo ho potřebují – od interních týmů až po externí partnery. To zaručuje, že všichni budou při reprezentaci značky postupovat podle stejných pravidel.

Uživatelská přívětivost

Účinný brand manuál by měl být jednoduše použitelný. S přehlednými instrukcemi a příklady. Pokud je manuál jednoduchý, nebude žádný důvod, proč by docházelo k jeho nesprávnému použití.

Vývoj v čase

Brand manuál by měl být pravidelně aktualizován tak, aby odrážel změny na trhu, v chování publika nebo v samotné značce. Měl by být živým dokumentem, který se vyvíjí spolu s vaší značkou.

Přečtěte si, co ostatní říkají o naší práci

Marek Bukal

"Mají zajímavý kreativní tým, který je schopen perfektně reagovat na naše požadavky."

CEO - Netbox

Josef Semler

"Věnovali velké úsilí porozumění naší firmě, historii a podstatě naší značky. Soustředil se na design a komunikační strategii, aby vytvořil spojení mezi zákazníky a naší značkou, které pro ně bude jedinečné a atraktivní."

Marketingový manažer - Audified

Tereza Sojková

"S celým týmem je skvělá domluva, je to parta sympatických lidí. Těšíme se, co přinesou případné další společné roky."

CMO - Bylinky.cz

Petr Lukač

"Na spolupráci jsem nejvíce ocenil flexibilitu při řešení ad hoc požadavků, pozitivní přístup a péči ze strany projekt manažerky Báry Bímové."

Marketingový manažer - ŠKODA Auto

Filip Dokoupil

"Spolupráce s lidmi, kteří pracovali na naši nové firemní identitě, webu, copywritingu a kompletní správě sociálních sítí, byla nad míru našeho očekávání. Hlavně vzhledem k přátelskému přístupu, ochotě a kreativitě. Někdy jsem měl pocit, že jsou součástí našeho týmu a nikoliv externí firmou. Díky za to!"

CVO - ONE3D

Služby

Na co dalšího
se specializujeme

Pevný základ, na kterém stojí celá značka. Jasně definuje podstatu a smysl podnikání, stanovuje osobnost značky a formuje vnímání zákazníků.

Výběr názvu firmy na základě strategie značky je zásadní krok – a často nejtěžší. Proto tento proces usnadňujeme pomocí ověřeného postupu, abychom vytvořili název, který je smysluplný, unikátní a dokáže podpořit příběh i identitu značky.

Vytváření klíčového příběhu, který se prolíná všemi aktivitami. Dobře zpracovaný příběh značky stručně vymezuje problém, který vaše podnikání řeší, a prezentuje ho srozumitelněji.

Základ značky: tvorba robustního vizuálního systému, kde každý detail vychází z velké myšlenky a je pečlivě zpracován. Tady se ze strategické myšlenky stává kreativní celek.

Nástroj, který přináší jasnost a jistotu tím, že zajišťuje konzistenci všech marketingových a komunikačních materiálů s vizuální a verbální identitou značky.

Vytvoření silné značky je pouze první krok k úspěchu. Důležité je značku správně uvést na trh, udržovat, spravovat a rozvíjet, aby zůstala relevantní a uspěla. Jsme tu, abychom vám pomohli na každém kroku této cesty.