.cls-1 { fill: #232426; }

Identita značky

Značka,Značka, která je nadčasová

Silná vizuální identita zvyšuje rozpoznatelnost značky, podporuje věrnost značce, vytváří odlišnost a zvyšuje prodej.

Pevné základy

Pečlivý design pro silnou značku

Vytváříme pevné základy vaší značky: formujeme flexibilní a robustní verbální a vizuální systém, kde je každý detail pečlivě promyšlený a zpracovaný. Je to místo, kde se strategické myšlení mění v kreativní dílo.
Oční centrum Praha

Proces

Náš proces
tvorby identity značky

1.

Kreativní brief a rozsah práce

Začínáme naši službu identifikace značky vytvořením kreativního zadání, které vymezuje rozsah projektu, včetně cílové skupiny, pozicování značky a požadovaných výsledků. To nám pomáhá sladit cíle projektu a zajistit, že máme všichni stejné pochopení.

2.

Moodboard

Dále navrhujeme kreativní oblast a mood board, které zachycují podstatu a osobnost vaší značky. To zahrnuje výběr vizuálních prvků, jako jsou barvy, typografie a obrázky, které dokonale ladí s hodnotami vaší značky a budou rezonovat s vašimi cílovými skupinami.

3.

Vizuální koncept

Koncept vizuální identity zahrnuje prvky, zpětnou vazbu a směr identifikované ve fázi kreativní oblasti a mood boardu. To zahrnuje vytváření maket klíčových výstupů, jako jsou loga, vizitky a materiály pro sociální média, aby bylo možné zjistit, jak identita značky vypadá v reálném světě.

4.

Rozpracování vizuální identity

Jakmile je koncept schválen, přecházíme k vývoji finálních vizuálních identit značky, včetně verzí loga s vysokým rozlišením, palet barev, typografie a obrázků. Zajistíme, aby všechny prvky byly optimalizovány pro použití na všech kanálech značky a kontaktních bodech.

5.

Prezentace finální vizuální identity

Prezentujeme novou vizuální identitu v komplexním designovaném průvodci, který spojuje všechny práce z této fáze. To dává všem zúčastněným jasnou představu o tom, jak byla nová identita značky vytvořena a jak ji lze aplikovat.

Greengel
Greengel

Principy

Klíčové principy, které vedou k dokonalé identitě značky

Konzistence

Všechny prvky vizuální identity, včetně loga, barevného schématu, typografie a grafických prvků, by měly být dokonale konzistentní napříč všemi kanály a kontaktními body.

Odlišení

Silná identita značky přirozeně odlišuje značku od konkurence, komunikuje unikátní hodnotovou nabídku a vyniká na přeplněném trhu.

Flexibilita

Silná vizuální identita je snadno flexibilní a přizpůsobitelná různým kontextům a médiím a snadno škálovatelná do různých velikostí a formátů.

Harmonie

Všechny prvky vizuální identity značky by měly spolu bezproblémově fungovat a vytvářet koherentní a integrovaný celek s jasným pocitem harmonie a jednoty.

Přečtěte si, co ostatní říkají o naší práci

Marek Bukal

"Mají zajímavý kreativní tým, který je schopen perfektně reagovat na naše požadavky."

CEO - Netbox

Josef Semler

"Věnovali velké úsilí porozumění naší firmě, historii a podstatě naší značky. Soustředil se na design a komunikační strategii, aby vytvořil spojení mezi zákazníky a naší značkou, které pro ně bude jedinečné a atraktivní."

Marketingový manažer - Audified

Tereza Sojková

"S celým týmem je skvělá domluva, je to parta sympatických lidí. Těšíme se, co přinesou případné další společné roky."

CMO - Bylinky.cz

Petr Lukač

"Na spolupráci jsem nejvíce ocenil flexibilitu při řešení ad hoc požadavků, pozitivní přístup a péči ze strany projekt manažerky Báry Bímové."

Marketingový manažer - ŠKODA Auto

Filip Dokoupil

"Spolupráce s lidmi, kteří pracovali na naši nové firemní identitě, webu, copywritingu a kompletní správě sociálních sítí, byla nad míru našeho očekávání. Hlavně vzhledem k přátelskému přístupu, ochotě a kreativitě. Někdy jsem měl pocit, že jsou součástí našeho týmu a nikoliv externí firmou. Díky za to!"

CVO - ONE3D

Služby

Na co dalšího
se specializujeme

Pevný základ, na kterém stojí celá značka. Jasně definuje podstatu a smysl podnikání, stanovuje osobnost značky a formuje vnímání zákazníků.

Výběr názvu firmy na základě strategie značky je zásadní krok – a často nejtěžší. Proto tento proces usnadňujeme pomocí ověřeného postupu, abychom vytvořili název, který je smysluplný, unikátní a dokáže podpořit příběh i identitu značky.

Vytváření klíčového příběhu, který se prolíná všemi aktivitami. Dobře zpracovaný příběh značky stručně vymezuje problém, který vaše podnikání řeší, a prezentuje ho srozumitelněji.

Základ značky: tvorba robustního vizuálního systému, kde každý detail vychází z velké myšlenky a je pečlivě zpracován. Tady se ze strategické myšlenky stává kreativní celek.

Nástroj, který přináší jasnost a jistotu tím, že zajišťuje konzistenci všech marketingových a komunikačních materiálů s vizuální a verbální identitou značky.

Vytvoření silné značky je pouze první krok k úspěchu. Důležité je značku správně uvést na trh, udržovat, spravovat a rozvíjet, aby zůstala relevantní a uspěla. Jsme tu, abychom vám pomohli na každém kroku této cesty.