
Klient:
Thermo Fisher ScientificSlužba:
BrandingVedoucí projektu:
Jakub KovářůTým:
Josef Káles, Jakub Buček, Jan Sedláček, Daniel BielčíkThermo Fisher Scientific
Věděli jste, že Brno je považováno za „hlavní město elektronové mikroskopie“? V této moravské metropoli se vyrobí více než třetina všech elektronových mikroskopů na světě. A právě Thermo Fisher Scientific, jako největší místní výrobce, je hnacím motorem tohoto úspěchu. Díky neustálému růstu potřebovala společnost posílit svůj tým ve výrobě, a proto spustila náborovou kampaň s chytlavým názvem „Tahle práce ti sedne!“.
Odlišit se od davu
Cílem kampaně bylo vybočit z řady klasických HR kampaní a zaujmout potenciální kandidáty hravým a kreativním přístupem. Klíčovým symbolem celé kampaně se stala bílá výrobní kombinéza, která je typická pro práci ve výrobě elektronových mikroskopů. Kombinéza ožila – doslova. Díky tomu, že ji nenosil žádný člověk, mohla se rozpohybovat a dynamicky představovat benefity práce v Thermo Fisher Scientific. Tento originální prvek přitáhl pozornost a vytvořil jedinečnou vizuální identitu kampaně.
Multikanálová strategie
Kampaň „Tahle práce ti sedne!“ se objevila na různých platformách – od outdoor reklamy až po online prostředí. Hlavním komunikačním kanálem byla microsite www.pracetisedne.cz, která uchazečům nabídla jednoduchý přihlašovací formulář. Uchazeči mohli snadno reagovat na inzerát bez nutnosti posílat životopis, což snížilo bariéry a zpřístupnilo příležitost širšímu okruhu kandidátů.


přihlášených kandidátů
pozvaných kandidátů
přijatých zaměstnanců
návštěvníků landing-page






