Chleba Brno byl jedním z prvních průkopníků v oblasti artisan bakery chlebů v Brně. Od samého začátku jsme se zaměřili na vytvoření identity, která by byla nejen autentická a kvalitní, ale zároveň mile přístupná a hravá, aby oslovila širokou veřejnost. Cílem bylo, aby značka rezonovala s lidmi všech věkových skupin, kteří mají rádi dobrý, čerstvý chléb, a zároveň měla potenciál stát se součástí každodenního života v Brně.
Jedním z klíčových faktorů, na které jsme kladli důraz, byla snadná práce s touto identitou na sociálních sítích. Věděli jsme, že to, co dělá značku dnes skutečně silnou, je její přítomnost online. Sociální média jsou místem, kde se děje vše – od sdílení fotek po komunikaci s fanoušky. Z tohoto důvodu jsme se zaměřili na vytvoření vizuálního stylu, který je snadno adaptovatelný, ale zároveň natolik výrazný, aby upoutal pozornost a podporoval interakci se zákazníky.
Díky těmto krokům a po čtyřech letech intenzivní práce a budování komunity kolem značky se Chleba Brno stal jedním z nejznámějších názvů mezi milovníky chleba v Brně. Značka si získala silnou pozici na trhu a je dnes považována za synonymum pro kvalitní, čerstvě upečený chléb, který je součástí každodenního života nejen v Brně, ale i v širší komunitě, která si na chléb Chleba Brno oblíbila.